Turkusowa transformacja jest trudna sama w sobie, wymaga bowiem wewnętrznej zmiany świadomości jej uczestników. Otoczenie turkusowej organizacji jest z reguły nieprzyjazne, co do zasady podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. 

W dzisiejszym odcinku zerkam trochę poza samą organizację, na jej tak zwanych interesariuszy. To zewnętrzne otoczenie turkusowej organizacji mające na nią realny wpływ, jest w najlepszym przypadku pomarańczowe (zgodnie z kolorami Laloux). Zastanawiam się, w jaki sposób turkusowa firma może budować trwałe relacje z klientem, wykorzystując modne ostatnio słowo “purpose” i będąc przy tym autentyczna. Podnoszę kwestię zaufania, jako fundament budowania relacji z dostawcami i kooperantami, wreszcie narzekam na pozostające w głębokim bursztynie urzędy i instytucje oraz tworzone przez nich prawo.

Zapraszam do słuchania

   

wejdź i polub mnie
Facebook
Facebook
TWITTER
Visit Us
LINKEDIN

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *